Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Tuesday 20 December 2011

Timeline, old or new style??



assalamualaikum and good mornite! ahaha ;)

ni nak story sikit pasal timeline nih! bende alah yang menyakitkan mate aku nih, urrggh --" aku rase bende ni annoying gile kot! korang tak rase ke?? alahai! kenape ramai sngt yg nk pkai timeline ni makin pening pale aku ni tengok, sampai kan suatu tahap bg aku sesiape yg pkai FB timeline ni aku dah malas nk jenguk FB korang der..
-,- seriusly bende alah tu serabut bg aku.. back to the title, guys korang rase timeline ni style old version ke new version..?? -,- kenape ramai sangat yg bangga bila pakai timeline FB ni?! erkk -.-' apa yg best nye? bende alah ni menyakitkan mate and memening kan kepale kot, hape tak nye korang tengok sendiri kn kalau boleh bende tuh nk aje sebesar2 skrin lappy ni haa..jadik pening pale aku tengok, FB yg lame kan okeyh simple but nice what! kankan! --'

one more thgs about timeline ni, bukan ke mase zaman2 myspace dulu dah pakai-.-' ,then sekarang ni nak pakai lagi ke? wt**** ..dude come on lah, kite ni sbenanye nak cube bawak style baru ke or kembali ke style lame, erkk ..hmm nth laa~ okeyhh sometime tak boleh nk di salah kan sesape yg pakai timeline ni, tahu ade setengah korang yg tak nk pakai time line ni tapi korang jadi mangsa keadaan and terjebak hanye semate mate pade awal nye korang nk cube2 je kan ;) then korang sendiri tak tahu macam mane nak back to normal right ..ahahaa ;)

nasihat kepade yg try2 nk pakai FB timeline ni, tak payah laa~ nati korang jadi menyesal pulak nanti..~ just pakai yang lame kan dah ok right :) senang utk kita fahami.. hehee..harap2 jangan la suatu hari nanti FB aku ni bertukar jd FB timeline.. :)

have a nice day dude! peace yoww :D
THE END

No comments:

Post a Comment