Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Thursday 29 December 2011

indah sungguh ending cerita Tentang Dhia


*(focus to the sentence in this pic)
assalamualaikum.. :')

guyss! mesti korang semua tengok cerita 'TENTANG DHIA' kankan! :') ending story tu, yallah indah and sweetnye even sedih..kankankan :')
reaction cy..SUBHANALLAH, indah nya cinta tu sebenar nya kalau kita pandai menilai..tengok kan betapa besar nya kuasa allah...ya allah! indah sangat sampai tak terungkap dengan kata kata, sehingga menitis air mata.. :') kalau saya diberi peluang, saya nak pilih cinta yang macam tu..lepastu mati macam tu, lebih direstui dijalan allah bukan :')
tapi siapelah saya ni..saya bukan lah perfect and baik sangat pun, masing2 ade kekurangan..hmm layak ke kita disisi allah??????.. :') I hope, I will..^^ Insyaallah!

cerita *TENTANG DHIA* masing2 tengok kan?? :) ..so pandai2 lah you guys nilai dengan baik..jadikan teladan^^

for the rest maybe if you read this entry and you will say "ntah pape ntah nak bagi tahu kat blog"..takpe, :) hak awk! suke hati awk lah nk nilai pape pun..saya sebenar nya sunyi, and sbb tu saya cerita kan dekat sini..harap maklum, blogger ni kadang2 adelah macam diary bagi saya.. :) dan hanya allah sahaje yg tahu ape benar atau pun tidak keikhlassan yang saya cerita..saya hanya ingin meluah kan setengah dari isi hati ni, kadang tension mula menyerang,saya percaya bkn cy jee, tp semua manusia begitu,so tak salah if kita meluah kan something..tp jagn lah perkara yg memburuk kan manusia lain ataupun berunsur fitnah sudahlah.. ^^ (Y)

m/s: pengakuan benar dari Humaira bt Ruslan, utk seseorg hamba allah yg bertahta di hati ini yg hanya allah yg tahu siapa dia :')
capital A, saya sayang awk dah lama! :') tapi sekarang bukan masa yang sesuai untk kita bukan :') sebab tulah saya TAK couple and TAKPERNAH mintak couple, sbb tu jugak saya jauh kan diri dari awk kalau itu membuat kan perkara ini lebih indah disisi allah, dan kerana tu jugak saya jaga diri saya,nafsu perasaan saya..sebab nya saya sayang awk demi Allah..bkn sebab ikut hati dan perasaan...lagi satu perkara, hanya SAYANG saya utk awk, tapi CINTA saya untuk yang kekal sayangkan saya iaitu ALLAH.

"yallah dikau kekal kan lah perasaan ini dalam diri ku" :')

hope one day you will read this post.. :)

No comments:

Post a Comment