Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Tuesday 20 December 2011

kau cari aku, buat aku terharu :')


--->fakta : perempuan penuh dengan emosional,..i know it! bcouse thats me!^^
dear buddies, #budakpoyo# :')
terima kasih kau buat aku terharu sekejap, :') tk sangka malam ni tibe je kau ingat aku, well aku ni appreciate sngt even aku still merajuk ngn kau :') maaf sbb aku tak hirau kan kau, sengaje aku buat mcm tuh utk bg kau pengajaran, supaya sampai saat bile2 pun agar kau tahu menghargai aku :') memang lumrah manusia, bila seseorg yg disayangi didepan mata, susah sngt nk menghargai, tp bile org yg disayangi dah takde, bru sedar betape pentingnya khadiran dye <3 ;') ..aku nk kau tahu, even aku ni friends kau je, tp jangan lupa yg aku ni perempuan and haty prempuan sangat sensetif..jgn kau ulang perangai kau tu lg ya #bdakpoyo#..~tipulah kalau cy kate cy tk rindu awk! and cy rindu awk yg dlu :') you da one kwn baik lelaki saya ..sobsob ;)

note: one day, wish you were read this entry.. :)

2.00 A.M
my abah pakse cy makan time2 cam ni..hadoyyai! sengaje lah tu kan abah ni, nk soh saye teman dye makan lah tu sbenanye.. :/ org dah lah tengah on diet sbb nk jage cutting badan for tarian, heishh tak boleh jadi ni, gemoklah aku lau makan mlm2 cam ni..errkk :/~

No comments:

Post a Comment