Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Sunday 25 December 2011

barang hilang

assalammualaikum..heyy guys.. ;)

banyk sngt rasenye nk story and nk diberitahu..tapi tak semua bende kita patut cite kan pade org kat sini kankan ;') bialah jadi rahsia kite and dye, serta allah yg mengetahui nye..keyhh mood sekarang asyik tak menentu jee~ macam perubahan cuace pun ade jugak..ngee~ :D hikhikhik >_<

about yesterday, hurmm :( sad things kowtt, couse my bottle kesayangan dah tertinggal kat institude memandu, kat dlm bilik kuliah kowt..hmm, mesti da hilang bottle tu.. eee' syg sngt dekat bottle air tu sbb fr me dah laa cntik then mama yg blikan lagi tuh..hmm~ :( nasib2..memang aku ni cuai!, dah banyak bende cantik2 and beharge aku hilangkan..before this dah hilang 3 handfone, bag duit dr hongkong hadiah dr autie, cincin silver mama blikan, sunglases abah belikan, eee bnyk lg lah, kalau duit, huh! jgn citelah memang banyk dah aku buat hilang!! -.-" serius aku ni cuai! pelupa yarabby...untunglah org yg jumpe brg2 aku tuh..-,-

hahahaa..keyhh forget about it..tak tahu ape nk cite, so keluar laa citer2 cam ni..erkk sory if u guys rase kite ni gedik..chill~ peace yoww~
ptg tak de ape nk buat, so ni laa hasil nye, webcame dgn my little gedik ;D
thanks yaa fr the watching! <3





note:dekat FB ade jee yg kacau aku, lepas sorg, lg sorang pulak yg datg, kadang2 dlm satu mase tu smpai berape org sekali yg kacau aku..tak reti bahase agak nye, org tak suke, nk pakse2 pulak lepas tuh mintak yg bukan2 bagai...=.=" geli aku!! diorang memang gile!! -.-" dah sangap sangat ke ape--' eeuuw benci gile kowt..ade jugak yg makan penyepak aku nanti, tunggu jelah..

No comments:

Post a Comment