Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Wednesday 7 December 2011

kelas tarian budaya and KL?


penat whoo..jangn la kaki ni kekejangan otot suda..penat2 pn berbalOi n best ;) dapat blajar tarian modern n tradition..
tp malu jee..dah la sampai lambat class harini..huhh! bdk girls tarian yg lain da pandang slack jee dekat missaira ni..huuhhh!~ -.-" ape pon tk bole..tp macam lah aku kesah..hahaa :P ..buat don no sudah bhaa..uhukuhuk.. ;D

*bile malam texting dgan my amirul..da lame tk borak dengn kembar tk seiras aku ni..hahaa :D rindu kau tau bdak gendut..hehehee jgn mara bhaa :P btw, kau kate kau nk keje kat KL..hurmmmmmmm :'( kau tahu tak bdk gendut, time ko ckp cam tuh jee..muke aku da masam mencuke nk nangis pun ade.. :'( kenape org yg aku syg and rapat sorang2 nk pegi jauh.. mula2 budkpoyo 2, skarg kau pulak..sedeyhh doh aku...yelah2 pgi lah kau..kau pgi pun sbb nak keje..kankankan!! :') <----(nk sedap kan hati sendri)
salah aku jugak....hermm korang ajak aku yg tk nk... :(
tkpee nt lau aku balik KL, kita lepak ea.. :)

#kalau lah bole tuhan izinkan, nak aja putar kan waktu balik mase lampau memory kite.. :')

p/s: suke pulak denga lagu ombak rindu,.. <----tk de keje lah bdakgedik sorang ni.. -.-

No comments:

Post a Comment