Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Monday 19 December 2011

SORRY for everythings! ;')



sorry for adk ida..utk yg kali ke berape sis tak dapat nak tepati janji..oh god! serbe salah sangat dengan adik ida..sis sendri pun tak jangka ade hal yg tak dapat dielakkan, kbetulan class kebudayaan hari ni hbis lmbat..i'm sorry for today dear.. :') da berapa kali janji nak jumpe adk yg sorang ni, tp sampai sekarang ade jee masalah tk bole jumpe..my fault! damm! ..dah janji dengan adik nak teman adk melawat my abg aman dekat hospital, tp ade probs sikit..heishh ni laa aku takut nak berjanji lagi.. :/
tapi apepun, alhamdulillah sbb abg da bole kua hospital.. hope everything will be okeyh... :) #rindu pulak rase nye nk tengok and jumpe adk ida dgn abg aman.. <3 allah knows everythings..

harini terlalu banyak serbe salah laa, serbe salah dekat cikgu Hanim dgn perangai kitorang budak kbudayaan ni..tadi ade misunderstanding between kitorang dgn cikgu hanim..hmm nth laa~ thnx god! ;) saye da mintak maaf kat cikgu Hanim walaupun saya tidak bersalh..ngee~ takut sangat if cikgu terase dengan sikap saya, tetapi ternyata tidak.. hehee :) cikgu layan kitorang macam anak dye, walaupun cikgu banyak membebel, and itulah part yg kitorang paling tak suke utuk denga, lagi2 adik kbudayaan, tp saya sangat menghargai bebelan cikgu, and always think positive..hehee :) kalau tak disbb kan cikgu hanim, saye maybe tidak memiliki apa yg ade sekarang, i mean life saya sekarang yang banyak terlibat dengan dunia seni..and saya suke sangat life saya sekarang.. thanks a lot to cikgu hanim <3

okeyh! to semua citer siang tadi, then mase ptg balik lambat sngat..and saya teramat penat masuk je bilik rase pening kepala and badan pun tak larat, duduk la tas katil kejap sbb nak rest ..tahu tahu jee saya dah terkulai pengsan~ mane tak nye dapat tido 2 jam je semalam..seriusly penat ouuh.. -_-' ni pun baru jee bgun n sedar, makan then update blog..

No comments:

Post a Comment