Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Sunday 18 December 2011

sweet couple? can i be..?

assalamualaikum! :)


okeyyh..title kat atas ni bkan bermaksud couple2 macam budak zaman sekarang ni buat yeahh.. hohoho~ tp couple yg dimaksudkan adelah couple yang halal di sisi allah (husband and wife) ;) ..macam mane bole keluar story mcm ni??? hahaa ni sbb tengok gelagat kaka sepupu and husband dye tadi..so sweet~ jelly for a while.. :D gelagat diorg kelakar sangt tp dlm mase yg sme sweet..oouuh, can i be like that to my future husband??? ahahaak^^ <--- *berfikiran jauh sebentar* kadang2 dalam fikiran seorg perempuan terlalu banyak sangat persoalan mase depan, cth

-boleh ke aku jadi pasangan yg baik??
-boleh ke aku dapat Adam yang bakal memimpin aku ke jln yg baik??
-boleh ke aku dapat Al'mutasim kebanggan Hawa??
-di bawah telapak kaki Adam yg mane kah syurga aku??
-terjadi nya aku sebagai hawa dr tulang rusuk Adam yg mane??
-and blalala~ ???
boleh kee!!! ????
and siape pulak Adam bg aku ni di mase depan?? :/
okeyh.. just forget about it! allah akan tentukannya nanti bile tibe mase..hm :)

now saye baru je balik dr Subang and KL..rumah cousin ade majlis kcil kecilan :), rindu lame tk jumpe my darl Nadh, Murni, Amyrul >_< and bru hari ni jumpe ;) hehee.. then jln2 area KL jap jenguk my rumah kat taman Shamelin..

lailai cucimate skit tengok kegedikan kitorg yg tak berapa nk gedik ni..haha :P
wif my darl Nadh and Syasya

wif my darl Nadh..share a secreat..ngee :D



note/: OMG! saye tak daftar for UPU lg, no pin pun blum bli lagi..GOD! slumber jee bdk ni kan!! grr --" thnx fr abg herry sbb tanye kan pasal no pin tu dekat membe dye sama ade masih ade dijual atau dah hbis, semate mate demi aku jee~ heheee :D

No comments:

Post a Comment