Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Wednesday 4 January 2012

welcome back to school dear ;D

assalamualaikum marshamellow sekalian..eh marshamellow tu bkn fave aku keh?? :o ahaha macam2 :P

seperti yg korang tahu sesi persekolahan 2012 dah bermula...wah wah wah, jelous nye aku tengok adk2 yg pergi sekolah...ahaa ahaa :'( sedeyhh weyh tak dapat pergi sekolah lg..dulu i' meant sebelum ni masa zaman2 sekolah selalu mengomel2 tak puas hati bile laaa nk habis zaman sekolah huh! pffffft jgh#&%!5*6#gh! , bila dah habis sekolah ni, baru tahu tinggi rendah langit tu, ya allah tk tenteram perasaan ni dibuat nye mane tak nye asyik terbayang2 sekolah, member2, guru2, portmelepak :P ,activiti, kegilaan kitorg,rindu jugak dkat buku rujukan yg tebal2 nk gile aku bace dlu, rindu kamus and everithings lah!! urrgh! aku rindu nk pergi sekolah :/

Adk2 yg mane still bersekolah tu, bersyukurlah korang, atleast korang still pergi sekolah, jumpe kwn setiap pagi n ade kegembiraan setiap pg, kalau nk dibandingkan dgn kitorg abg kakak yg bru habis SPM ni, tk buatpee, dah macam penganggur pun ade jugak xD
adk2 sekalian, nasihat abgkakak kat korg! selagi korang bersekolah ni, enjoy and buatlah or ceburilah activiti ape sekalipun yg korg nk cube, sebab kita remaja hanya sekali, haa ehem ehem xD maksud sis disini activiti yg baik yee!! peringatan! bukan activiti yg merosakkn akhlak xP and jgn lah korang merungut nk cepat habis sekolah, seriusly budak yg dah habis sekolah ni bosan n tk best lansung! damn!! nyesal!

well, harini dengan semangatnye lepas solat subuh aku tak tido lansung, sebab bersemangat nk pergi sekolah, wahwahwah!~ hahaa padahal dah habis sekolah still tak sedar diri :P btw, pergi sekolah sbb teman my Mom hantar my boboiboy! :D boboiboy belum siap tp aku dah siap dlu :P cehcehceh :D rajinnye~ hahaa tk kejadahnye~ dlu time sekolah, nk bangkit pgi2 pun malas, sekarang kemain laju :P <--ni lah ghoman budak menghoyan rindu nkpegi sekolah xP ahahaha :D

then mase dekat sekolah semua cikgu terkejut tengok aku.. :D cikgu cakap aku lain, cikgu kate aku nampak matang n ketua bidang fave aku Pn.Ooi kate aku preety..aww~ terharu weyh..err but its it true?? ahh! wtever :)thank you teacher :'D hahaa mane tak nmpk lainnye, kalau before this dtg sekolah pkai uniform sekolah, tp ni dtg dgn pakai casual, almaklumlah bdk dah habis sekolah..memang lah lain kan..jeng jeng jeng..hahaa apelaa :D

meyh cucimate jap :)




jalan erea sekolah terkenang tempat begurau sende dgn classmate time zaman sekolah:)

No comments:

Post a Comment