Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Saturday 14 January 2012

Fake Relay


assalamualaikum, guys piace yoww! (Y)

yeahh rindunye dgn blogger, hahaa pdahal bru sehari dua tk on blogger :P ..back to the topic, did you guys notice something?? hmmmm *keep thinking..well, kalau korang perasan laa kan, sekarang ni ramai yg buat fake relationship en dkat FB? whats going on..oww~ come on! ape ni fake relationship bagai..hahaa kenape meyhh aku ckp cam ni?? errrk..ke kau yang jelous cik Aira?? hahahaa..what!! shitt! aku jelous?? puii! takde makne nk jelly2 bagai..hahaa gurau keyhh~ :D think positive..now days, kenape ramai yg suke buat fake relay?? kalau perempuan tu bole diterima lah alasan nye, erm maybe dye tk nk ade sebarang gangguan dr bnyk lelaki, so dye mintk laa fake relay..tp en, yg lelaki ni ape cer?? meh meh sini jap, ceciter2 tuk ape lelaki buat fake relay? function? o_O
suke2 jawapan korang.. hmm okeyh fine! huh! sukehati korang lah..em em em, tp penegasan disini, please laa jgn tukar pasangan macam tukar baju! cube belajar menghargai pasangan korang supaya boleh kekal ke jenjang pelamin, sape tahu kan. Insyaalah ;) okeyh kembali pd tadi, sampai sekarang aku still tak tahu ape function org sekarang ni suke buat fake relay..adekah ianye trend...uuuuwww~ trend lah sngt kan..hmm wathever * keep smiling ;)

well, semalam aku belajar driving, syukur Alhamdulliah, i'm glad! sbb aku dah pandai drive, parking n everythings..thank you Kak Wa..walaupun mulut Kak Wa sungguh annoying gile, tp aku suke..sbb look now, i can drive.. ;D ape?? siape Kak Wa? dye tenaga pengajar dekat institute memandu lah syg..jelas! :D

harini ade orang mintak couple nan aku..err WTFish! come on ape ni?? aku tak suke lah couple2 ni weyh! eeishh ai menci la camni! taknak kawan baru tahu xP hahaa..please la guys! dengar sini eh, denga?? eh silap :P bace ni ye guys! tolong jangan rosakkan Friendship kite yang boleh KEKAL LAME semate mate korang nk kan sebuah Relationship dngn aku yg korang sendiripun TAK TAHU SAMPAI BILE BOLE BERTAHAN..ade faham!! sangat memenatkan, dah berape kali aku tegaskan hal ni, tp still ade yg tk faham jugak n tak amik port..urrghh!-__-"
zaman remaje aku kate, well, "I just want to be free n enjoy my teenage life" ;) couple?? tak perlu kot sekarang..hmm tunggu lepas kawen nanti lah, couple lah puas2 ngn husband ye..ahaha xP

apepun pun tk boleh dilupakan pd team bola sepak NEGERI SEMBILAN, good jobs! yeahh! malam ni NS vs JOHOR FC..NS menang lg :) *keep smiling lagi :)

Btw, ckp pasal sukan, hmm baru teringat yg ptg td my dad dye main takraw! aww~ tak sangke abah pergi join budak2 sini main takraw..suke sangat bile abah luangkan mase buat aktiviti dgn bdk KS, :D at least, abah boleh menyelami perangai diorang :D ..hmmmm :( tp syg! kan bagus if my poyo's ade sekali main takraw dgn abah..dah lame poyo aku tu tak main takraw kat sini..sebuk sangat ke dia..hmmm, sedikit mengecewakan! dye tak mcm dlu..he's change! padahal dye lah yg setia dgn gelanggang takraw tu dlu, blum semua org smpai nk main tkraw, dye lebih awal dah terpacak kat gelanggang takraw tu..dia jugak lah antara orang yg same2 bersihkan glanggang takraw tu.. *gedik's hilang poyo's yg dlu..i'm gonna miss u buddies!



night, my poyo's texting me..terharu jap :') dye BF terbaik ever yg pernah aku ade.. :'D ..BF??? kawan lelaki ye! harap maklum..BF lelaki yg rapat dgn aku..ermm syg kau lah gile!! x{

pesanan: kaitan paut sikit laa dgn Title


gnight! XOXO

No comments:

Post a Comment