Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Wednesday 18 January 2012

jangan gaduh!

assalamualaikum guys, what up! :)

emm terase lamenye ta update..hahaa kenyataan! baru brape hari je kot -.-' wahhhhhhh o.~ nk ckp ape ni?? speachless lettew..haihh..ermmmmmm..

ayoyo~ wthever je lah! kalau aku nonsence skit dekat sini jgn marah yok! xP well, weyh korang kenal group ni--->REDSOX BOSTAN, sesiape yg bdk KL tu conferm mesti tahu kan..ehem ehem..nk tanye sikit, sape ley jawab? o_O
asal RB kene bahan?? habis habisan kene kutuk bagai, seriusly aku nk tahu sngt point punce nye..err mane pgi bdk2 RB?? come on!! tak kan korang diam biakan jee..well aku tk sebelah kan sesape, tp fr the rest tk patut kutuk RB cam tuh, kesian la jugk dkat diorg, tngok diorg kbnyaknnye senyp je..tp, yg kat lua tu ish ape nih??! melayu gaduh melayu! tak malu ke haa?! fr the rest, bia kan jee la diorg dgn group diorg, point diorg dgn group tu pun semate mate nk berkawan jee kot..haihh..dunia dunia..sebelum bahan org tengok kelemahan diri, nk mengaku dri tu bgus, nauzubillah minzalik! enough lah! becuse no bodys perfect man!! aku bukan ape, just tak suka tengok melayu gaduh2 cam ni..dah laa melayu! conferm islam kan, ishhh memalukan, bangse lain tengok melayu brtelagah..padahal memasing bru umo setahun jagung--"



woww!! tengok dah jauh aku membebel ni..dahdah forget bout it AIRA!! -_-" aku ckp enth masuk telinga kanan kua telinga kiri..sapejelaakanaku ni...uurrghh!

err guys, td siang menu aku nk masak tengah hari adelah kerang rebus tau sbb paling simple ;P then aku suruh laa si boboiboy kesayangan aku ni masuk kebun nenek mintk tlg ambilkn serai, korang tahu tk hape?? japjap gelak dlu sebelum ckp, whahahaaha serius lawak! sekali dye pergi amik kan daun serai daaa, yg bhagian atas, tu utk kmbing mkn ade lah! xD hahahaa bkn serai sepatutnye amik kan bahagian belah bawah ke yg keduduknnye kat dlm tanah tu xD muahaha, kesian kau boboiboy (hafifi) tupun kau tk tahu..tulah! tahu makan jee xP

nihaa baru betul goman serai ye syg si boboiboy xD


okeyh td en, aku stalker FB seluruh isi FB, perhh jumpe gamba bdk gile sorg ni, hahaa bdk gile ni kwn aku yee harap mklum, stalker jgn kau terase plk dah xD point aku pnggil dye gile, sbb?? aku syg dye, hahaa tk de kene mengene :P saje jee pun..alahai weyhh dye dah gemokxxxx laa..awww~ kau nmpk comel laa pulak , :P lepas ni buleh aku pnggil kau gemokx pulak..aku suke kau chubby, comel jee kau! :'D
na letak pic dye kat sini, erm tk bole laa, takut awex dye marah! tk pasal nt aku kene bahan xP

perkara yg bermain dlm fikiran sekarg/:
*rindu dekat buddies aku, exspecially dekat si poyo's tu, eeee-.-" dye memang gile!! suke buat aku marah!!

gnight! XOXO.

No comments:

Post a Comment