Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Friday 6 January 2012

Aira tibetibe senyum ;)


asalmualaikum.. :')

apa? apenye?? biala aku nk senyum..sekali sekala je kot..aku gila tahap apa pun aku tak tahu..sayang aku dah texting aku..sayang?? okeyh fine!! tahu korg tk tahu kn..ahaha..BF?? couple?? owh no no no yee! tade istilah couple2 ni dlm kamus hidup aku setelah aku tahu ape hukumnye, errkk dlm islam takde istilah couple yee, harap maklum!! dye admire aku, bestfrewnds aku, dunia aku, jantung aku :) haaa cukup penjelasannye disitu??...heheee sory over jap! dia jantunghati aku sbb takde dye merana aku macam separuh mati, macam ade hati tp tk berprasaan lg macm bernafas nye jantung tp mati otak..faham!! :'( syg oi aku kat dia bia pun sekadar kwn, tk de ganti utk dye pd aku..dye satu sekarang n selamanya...

kata2 rahmat ALHAMDULILAH je terungkap tanpe henti dr mulut ni ;') ..allah dengar doa aku rupenye..aku terharu yg amat...mlm ni menangis air mate gembira, airmta syukur, airmate rahmat...terlalu rindukan dia..sebulan aku menyombong dgn dia, ingt kan dye Fed up dgn attitude aku, tp tengoklah sekarang dye still pujuk aku ni, aku ni budak degil n emo..okeyh dia faham aku, lg buat aku mula bertambah terharu.. :') okeyh pandai dia tipu aku, buat aku risau bagai nk rak semate2 nk aku angkat call dye..okeyh kau jahat!! tipu aku kan, aku dah laa risau kan kau btul2, tp pandai kau kan...hmmmm :') aku sayang kau lah gile!!

ouuuhh, now sape yg gedik ngn sape nih?? aku gedik ngn kau?? kau gedik ngn aku?? aku rindu kau sngat2?? or kau rindu aku sngat2?? okeyh fine!! FULLSTOP the answer kau ngn aku same jee,..dah jgn nak tipu2 perasaan bagai.. :') terbukti sangat yang kau rindu ngn aku..kau lain..kau nk manje2 lah bagai..ahaha gotchaa! aku dah bau kerinduan kau.. :'D poyo!! kau buat aku terharu banyak sangat lah malam ni...OMGOD!!!! eeeeee--' aku nagis weyh!sbb aku jarang n susah dpt denga dia kate yg sweet pasal aku depan membe2 dia.. ;') td first time sejak aku kenal dia, dye kate dia "kenal aku yg LEMAH LEMBUT", aaowwwwhh~..terharu weyhh! tak tahulaa pulak yg aku ni lemmah lembut..ahaha ;'D tk sangka dye pandang aku dr persepsi yg begitu..

mlm ni jugak aku terharuu lg, sbb baru aku tahu yg number fone aku dye active 10 kan..ya allah, penting ke aku ni pd dye?? sampai kan number aku salah sorg org penting yg dye activekan,tak cukup dgn tu dye buat share a top up dgn aku supaya dye nk aku msg dgn dye.. :'( okeyh aku start nangis lg..hmmm..hmmm...yelaa bkn ape aku ni just kwn dye jee tk sangke dye active 10 kan num aku..kalau korang kat tempat aku korang akan tahu mcm mne rase perasaan aku nih...lg seriusly dye rindu aku, terbukti kerinduan dia bila dia start macam2 ngn aku...tak pe aku still jugak layan kerenah budak kecik aku ni.. ;'D sbb aku tk bole tpu yg aku jugak rindu dye.. hmm aku suke bile aku texting ngn dye sampai dye tertidur or aku tertidur, tp hari ni dye terlena sudah time texting ngn aku...kesian dye penat..^^ okeyh aku tk boleh tido--' pikir kan kau punye pasal laa, tp tahu tak kau yg mlm ni lngit cerah macam dulu, ingat tk time mlm bile kau ngn aku curi2 tengok langit same2..aha :D kau buat aku senyum laa poyo!

-

kesimpulannya disini, pandai kau dapatkan aku balik then pandai kau pujuk nak buat aku hirau kan kau balik...sekarang kau tahu kan mcm mana nk menghargai aku..terima kasih sbb memahami aku dan kembalikan senyuman aku :)..

note/: aku rindu kau *bdkpoyo's*,..lot's of love from your *gedik*..XOXO

No comments:

Post a Comment