Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Sunday 1 January 2012

tangis aku tahun baru ade kau tahu? T_T


assalamualaikum..

first post for this newyear 2012, apepun SELAMAT TAHUN BARU MASIHI kpd semua blogger and facebooker..enjoy the day and have fun ya guyss..enjoy2 jugak, tapi kenelah beringat.. :)

tahun baru, permulaan pun baru, hope everythings will be fine this year right guys ;)
tapi fr the muslim takyah nk exited sangt sambut tahun baru masihi ni, buat cam biase and enjoy the day sudah, yelah mane tak nye yg nk ber sakan sambut buatpe? -___- tahun baru islam kau tak nak sambut meriah pulak nyaaah oi...errr -__-'

okeyh let forget about it,..ermm aku dah tua lah! -.-' baru ingat xP ...hahaa dengan banggenye aku dah besarlah, yeahh! aku dah sampai tahap umur yg sepatutnya, ;D i'm sweet eighteen XD hahaa sweet la sngt, atoto bkn sweet tu until age 17 je ke?? errk :P how about you??..hehehe..aduh kerek pulak minah ni :P kankan!

happy aku kejap jee..perasaan aku ni fake weyh!! aku sedih!! T__T aku tak tahu sekarang ni ape yang aku cari sebenarnye..aku tak jumpe ape yg hati aku nk..aku still tak boleh terima kenyataan yg aku dah hbis sekolah and aku tak boleh nk tengok n jumpe semua kawan aku cam dulu.. T__T tak cukup dengan tu semua buah hati, pengarang jantung aku dah pergi jauh merantau semate mate utk keje..aku sunyi..asyik online jee keje aku sekarang ni.. hmm T_T

hati aku menangis, meronta..sbb mintak dipulangkan kehidupan aku yg dulu.. :'( aku rindu everythgs yg dulu..tp ape bole buat???!! :'( life must go on..sekarang tahun baru kenape baru diorg yg aku benci(sayang) dulu baru sedar yg aku ni wujud!! :'( baru sekarang diorng ni muncul dlm life aku !! kenape weyh!! kenape baru sekarang! apa yang kau nak..nak tagih sebuah perhubungan ke weyh!! :'( kenape korang tak adil ngn aku!! aku ingat lepas ni aku dah tak kan menagis, tapi...aku silap! korang dtg dlm life aku buat aku merane perasaan weyh!! fine! demi allah, aku except korang semua dgn ikhlas even hati aku ni punah ranah T_T , but not more than a friends guys..AKU SAYANG SEORANG JE!.. sampai bile?? hanya allah yg tentukan.. :') guys jangan lah tagih ape2 dr aku, ye korang bole dapat diri aku tp tidak perasaan aku..

sekarang dengan tak semena mena nye korang dgn banggenye ngaku aku ni awex korang!! ape jenis laki korang ni!! come onlah!! jgn ingt aku rapat ngn korang thats means aku ni boleh diperalatkan macam ni..aku bukan patung la weyh!! T_T kenape la baru sekarang.....kenape tidak dulu..... >:'( cukuplah..aku dah penat dengan semua beban paksaan korg.. T_T aku tak nak pilih! aku tak nak pilih sesiape faham!! jgn pakse aku T__T ..kalau kau rase kite inrelationship, yee memang! but only as a friends! baik kau lupekan jelah! aku main2 and i'm not take it as a serius things!! come on lah! kite main2 je kan?? you know it right! sooo,. stop being pretend!

penegasan disini!! aku still single!! boys jangan lah kacau hidup aku..i just want to be free..hope you guys will be read this post one day :')
semalam aku dah mula menyombong dgn semua budies aku, maaf sbb bebanan paksaan yg aku tanggung membuat kan aku jd cam ni.. T_T demi allah, tak terniat aku nk menyombong dgn korang..tp keadaan memakse..
allah je tahu macam mane rindunya aku kat korang ..korang lah pengarang jantung aku..

note: fr my bff, girl..yang aku marah dlm post ni adelah budies aku yee (kawan lelaki), bkn korang yg girl..aku sayang korang girl..cume tengoklah,.. kawan lelaki jee tak memahami..

No comments:

Post a Comment