Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Saturday 20 August 2011

shopping again and again :p




heyy guys :p
seriusly hari ni exited gile, lepas bgn sahur snggup tk tido exited shOpping punye pasal.. bhahahahaaa :D mnggu lpas bru je shOpng dekat KL then mnggu ni pegi lg dekat SEREMBAN pulak..awww'! suke sngt exited bha :P . lepas hantar boboyboy pegi kem iqtiqaf ramadhan dekat masjid negeri, then abah hantar me and mama pegi shopng erea seremban.seriusly ramai sangat org bershOping dsbb kn raya and sale!... Habis semua kedai aku usha..hehee :P mentang2 la kali ni aku shopng dua org ngn mama je, habis semua bnde dr baju, shawl, beg, eccesories and others, semua aku nk :P bhaahaahaa, (untung dpt jd ank perempuan sorg, bersyukur aku) :P.. memang mengado ngado aku nih, padahal minggu lepas bru je bli..hohoo btw, thankyousomuch mama belanja everythg, ILY muuuaaahx <3 ..ngee :D

whahaha, kesian boboyboy tk dapt ikut shOpng, jgn jelOus boboyboy bhahahaa :P.. bagus jgk kau tk de boboyboy, tk de la kejap2 kang sorang2 merengek nak itu nak ini,semua org dapat ape yg korang nak kn, ni tk! heishh still merengek jugak mcm budak kocik korang nih -.-" . tp bosan gile laa bile korang tk de boboyboy :( , kalau tk slalu tuh mesti riuhrendah..hmmmmm balik cepat ye boboyboy, missmyboboyboy :)

Then petang, abah bawak pulak pegi bazar ramadhan, teruja tengOk makanan yg begitu banyak n pelbagai jenis ^_^ , yelaa budak jarang kua cam ni la jd ehh, hehee :P sejak awal bln puase tahun ni, tk pernah pegi bazar ramadhan lg, baru hari ni pegi, even kalau pegi bazar ramadhan pn slalu tk pernah turun dr kereta sbb malas nk jalan :P hahahaa, pulak dah.. kalau tak selalu tuh boboyboy je teman abah pegi bazar ramadhan.

Night, teringat pulak budakpOyo, then mssge dgn budakpOyo...:)) senyum melebar terukir di riak wajah saya :))
*KBYE

No comments:

Post a Comment