Click here for Myspace Layouts
Welcome to Aira blog !guys u all the best thing that ever happen tO me. ILOVEYOUALL !

Wednesday 4 April 2012

rasa rindu sangat.

assalamualaikum peep, opss! :)

today I fell lonely, do not know why. maybe cause miss..hmm.
you know what?
I realy miss you,and i meant it.
I through one more day without you, did you know how's my feeling?.



tadi tanpe tak sengaja saya terbaca something dekat FB, maaf saya ni bukan stalker. and you know what? si dia kate yang dia rindu kan awak. tak terfikir yang jahat2 pun yang terlintas dekat fikiran saya pasal awak dengan dia. saya bace then tersenyum. senyum2 pun dalam hati sape yang tahu perasaan saya. kan? :')

kalau si dia yang selalu menghubungi awak tu pun rindu awak, saya ni? apekan lagi lebih rindu awak. maaf! truly terlalu sangat rindu kan awak. zikir jadi peneman saya. solat jadi penenang hati. internet jadi rutin.

btw, dr tadi ite membebel ni, mesti korang tak faham kan? o.O mesti korang terkebil kebil kan xP ..takpe bia korang jadi pening bace. -,-
THE END

No comments:

Post a Comment